Hoe kan ik een herstelling doorgeven?

Categorie: Onderhoud en herstellingen

Eén van je voornaamste plichten als huurder is dat je herstellingen tijdig moet doorgeven aan onze technische dienst. Als je dat niet doet, is er sprake van nalatigheid en moet je zelf alle kosten betalen. Voor een aantal herstellingen staat de huurder zelf in, zoals de reparatie van de eigen schade en de kleine huurherstellingen. Voor grotere reparaties kan je contact opnemen met de dienst Herstellingen van Zonnige Kempen. Je kan er ook terecht voor reparaties die je door de maatschappij tegen betaling wil laten uitvoeren.

Om een herstelling door te geven, bel je naar het nummer 014 54 19 41. Je kan ook mailen naar herstellingen@zonnigekempen.be of het online formulier invullen. Zonnige Kempen verwittigt daarna een hersteller. Die zal met jou contact opnemen om een afspraak te maken. Hou er wel rekening mee dat bepaalde herstellingen niet onmiddellijk gedaan kunnen worden. Het is ook niet altijd even makkelijk om de tijdsduur van de werken in te schatten. We vragen dus om je begrip bij verschoven of uitgestelde afspraken.

Geplaatst in .